Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:

  • uruchamianie urządzeń oraz systemów teletechnicznych;
  • serwisowanie i utrzymanie instalacji i systemów teletechnicznych;
  • nadzór nad pracami montażowymi wykonywanymi przez podwykonawców;
  • prace montażowe i podłączeniowe urządzeń elektrycznych i elektronicznych będących częścią budynkowych systemów teletechnicznych.

Wymagania:

  • umiejętność czytania projektów budowlanych w branży elektrycznej i teletechnicznej;
  • umiejętność czytania schematów elektrycznych oraz dokumentacji techniczno-rozruchowych urządzeń elektronicznych;
  • podstawowa znajomość programów graficznych typu CAD;
  • znajomość języka angielskiego w zakresie czytania dokumentacji technicznych;
  • dyspozycyjność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • posiadanie prawa jazdy kat. B;
  • mile widziane doświadczenie przy wykonywaniu budynkowych instalacji teletechnicznych takich jak np. SAP, DSO, SSWiN, KD lub CCTV.

Oferujemy:

  • pracę w stabilnej firmie;
  • zatrudnienie w formie umowy o pracę;
  • możliwości rozwoju zawodowego;
  • udział w ciekawych projektach; 
  • pakiety świadczeń socjalnych;
  • przyjazną atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert zawierających:

  • list motywacyjny,
  • CV z informacjami umożliwiającymi ocenę spełnienia stawianych wymagań,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji (Dz. U. nr 133 poz. 883 z 1997r.)

mailem na adres kadry@zeto.bialystok.pl (temat: PRACA nr ref. TS/2017/02) lub w Dziale Kadr Centrum Informatyki „ZETO” S.A. Białystok, ul. Skorupska 9, pok. 210, tel. 85 7483380.

Nr ref. TS/2017/02


Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.